Basit ve Etkili Bir Görev Yönetim Uygulaması
SimpleToDo, basit ve etkili bir görev listesi ve program yönetimi uygulamasıdır. Hem iş hem de eğitim hayatında görev listelerini ve proje planlarını daha iyi düzenlemenize yardımcı olurken, günlük yaşamda notlar almanıza ve alışveriş listelerinizi organize etmenize olanak tanır. Uygulama, hatırlatıcılar, program listeleri, notlar, alarmlar ve işbirliği araçlarını tek bir platformda birleştirerek, iş, eğitim ve günlük yaşam için etkili bir yardımcıdır.
SimpleToDo, kullanıcı dostu bir arayüze sahip olup, çift sütun düzeni ile görevlerinizi hızlı ve verimli bir şekilde yönetmenizi sağlar. Widget desteği ile ana ekrandan görevlerinizi tamamlayabilir, etiketleme sistemiyle işleri düzenleyebilir ve ilerleme göstergesi sayesinde tamamlanan her görevle birlikte bir başarı hissi yaşayabilirsiniz. Ayrıca, iCloud ile otomatik senkronizasyon özelliği sayesinde görevlerinizi tüm iOS cihazlarınızda zahmetsizce senkronize edebilirsiniz.